Asiakaspalvelija:
Asiakaspalvelijalla oli työvaatteet,hiukset kiinni ja asiallinen meikki. Kassalla myyjä moikkasi, hymyili ja oli positiivisen oloinen. Puhui ammattimaisesti ja kielenkäyttö oli asiallista.
Ympäristö:
Kaupassa oli siistiä ja hyllyt olivat järjestyksessä. Kaikki tuotteet olivat omilla paikoillaan. Kaupassa ei oikeen ollut mitään somistusta ellei aukioloaika-tarroja lasketa. Kaupan ikkunassa oli myös iltasanomien uutisia.
Tuote:
Ostin Pantterikarkkipussin ja ranchsipsipussin, tuotteet olivat makoisia ja olin tyytyväinen.
Yleisvaikutelma:
Palvelukokemus oli mieleinen. Tuli tervetullut olo kun asiakaspalvelijat moikkasivat ja hymyilivät. Mielestäni kauppaan ei tarvita oikein mitään parannuksia. Jos olisin ollut asiakaspalvelijana olisin ollut positiivinen,hymyillyt.
Olet hyvin kiinnittänyt huomiota myyjän ulkoiseen olemukseen ja sanalliseen viestintään. Olisiko myyjä voinut tehdä jotain, mikä olisi ylittänyt odotuksesi?
VastaaPoista